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FORMVLAE || COLLOQVIORVM PVERI=||lium, Sebaldo Heyden Autore.
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Catechismus puerilis
Id est, istitutio puerorum in sacris -
Warnunge|| Doct. Martini Luther/ an|| seine liebe Deutschen/ vor ettlichen Ja=||ren geschriben auff disen fall/ so die feynde|| Christlicher warheit dise Kirchen vnnd|| Land/ darinne reyne lehr des Evan=||gelij geprediget wirt/ mit Krieg vberziehen/ vnd zerstö=||ren wolten.||
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Epitaphia || Dvorvm || Fratrvm || Dvcvm || Saxoniæ.||
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Ob auch die Christen mit guttem gewissen, fur gericht handeln und gerichtliche ordenungen brauchen mügen
ein kurtzer unterricht -
Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
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Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
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Vocabvla Rei Nvmmariae ponderum & mensurarum Gre̜ca, Latina, & Ebraica, quorum intellectus omnibus necessarius est: collecta ex Budei, Ioachimi Camerarii, & Philippi Melanth. annotationibus. Adiectis pluribus exemplis.
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Vocabvla Mensvrarvm Et Rei Numariae
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Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
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ORATIO || Vber der Leich || des Ehrwirdigen herrn D. Mar=||tini Luthers/ gethan durch Philip=||pum Melanthon/ Am xxij.|| tag Februarij.|| Verdeudscht aus dem Latin || durch D. Caspar Creu=||tziger.||
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Oratio in funere reverendi viri D. Martini Lutheri
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Wie newlich zu Newburg jn Beiern einer genandt Alphonsus Diasius seinen bruder Johannem, grawsamlich ermodet[!] hat, alleine aus hass wider die Einige, Ewige, Christliche lehr, wie Cain den Abel ermordet
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Ware Historia wie newlich zu Newburg an der Tonaw ein Spanier, genant Alpho[n]sus Diasius, oder Decius, seinen leiblichen bruder Johannem, allein auß haß wider die einige, ewige Christliche lehr, wie Cain den Abel, grausamlich ermördert habe
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De formando studio ratio
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Officia Ciceronis, Mvlto Qvam Antea Castigatiora, cu[m] Scholijs Phil. Melan. Quæ possint esse uice prolixi co[m]mentarij. Nam plæriq́[ue] loci quos hactenus nemo attigit, hic enarrantur. Item, in Aristotelis Ethica [et] Politica Co[m]mentarij doctißimi, eode[m] authore.
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In Aristotelis Ethica Commentarij
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In Aristotelis Politica Commentarij
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Ein Christliche Erma||nung/ Philippi Melanchtonis || an den Hochgebornen König Ferdinandum [et]c.|| yetzt jungst zu Speyer geschriben/ Aüß dem Latein || jns Teutsch gebracht.||...|| [Dat. Speyer, Anno 1529, am 20. tag im Aprill]
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Causæ, Qvare Et amplexæ sint, & retinendam ducant doctrinam, quam profitentur Ecclesiæ, quæ confeßionem Augustæ exhibitam Imperatori sequuntur: & quare iniquis iudicibus, collectis in Synodo Tridentina, ut uocant, non sit adsentiendum:
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Nova Scholia ... in Proverbia Salomonis ad iusti penè commentarii modum conscripta
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Vrsach || Warumb die Stende/|| so der Augspurgischen Confession an=||hangen/ Christliche lehr erstlich angenomen/|| vnd endlich dabey zuuerharren gedencken.|| Auch || Warumb das vermeindte Trientische Concilium || weder zubesuchen/ noch darein zu willigen sey/ Ge=||stellet auss Churfuerstlichem befelh/ durch || H. Philippum Melanthon.||
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... Pars Chronici Carionis Latine Expositi Et Avcti multis [et] veteribus [et] recentibus Historijs, in narrationibus rerum Græcarum, Germanicarum [et] Ecclesiasticarum, A Philippo Melanthone, Cui acceßit locupletißimus rerum ac verborum memorabilium Index
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IN ETHICA ARISTOTELIS COMMENTARIVS
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[In Danielem Prophetam Commentarius ^<dt.>] ^Der Prophet Daniel, ausgelegt, durch D. Philip. Melanthon. Aus dem Latin verdeudscht, durch Justum Jonam. Mit einer Vorrede an Churfürsten zu Sachsen ^etc.